Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako ravnamo s težavnimi poslovnimi kupci, da z njimi ohranimo dobre odnose?

V vsakem podjetju imamo težavne poslovne kupce, ki nam z lahkoto pokvarijo še tako lep in uspešen dan.  

To običajno pomeni, da z njimi porabimo bistveno več časa kot z drugimi kupci, ker vedno nekaj komplicirajo, z nobeno stvarjo niso zadovoljni in imamo nasploh občutek, da nas zgolj izkoriščajo.  

Čeprav pogosto nimajo prav, pa nam spori z njimi škodijo, saj lahko privedejo do prekinitve sodelovanja in velikih izgub.

Zato tokrat govorimo, kako ravnamo s težavnimi poslovnimi kupci, da z njimi kljub vsemu ohranimo dobre odnose.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
10 znakov, da se je kupca najbolje znebiti, ker imamo z njim več sitnosti kot koristi
Vodenje
10 znakov, da se je kupca najbolje znebiti, ker imamo z njim več sitnosti kot koristi
Težaven kupec še ni razlog, da sodelovanje zaradi tega prekinemo, kar moramo dobro premisliti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...