Prodaja
| Jure Habbe
Kako sem z resnico rešil skoraj izgubljen posel in zakaj se nam pri prodaji izplača?
Vrednota, o kateri se pri prodaji skoraj ne govori in piše, je resnica.
Vendar je prav resnica eden od pomembnih dejavnikov, s katerim se lahko uspešno razlikujemo od drugih ponudnikov.
Posebej, ker kupci prodajo večkrat povezujejo z negativnimi kot s pozitivnimi vrednotami.
Zato v članku govorimo o pomenu resnice za uspešnost prodaje, kako sem z resnico rešil skoraj izgubljen posel in zakaj se nam pri prodaji bogato obrestuje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako in zakaj sem zapravil posel, ki sem si ga zares želel?
Opis izkušnje, ki potrjuje, da zlata pravila uspešne prodaje resnično delujejo in jih ni pametno kršiti.

Prodaja
Kako poslovni kupci v resnici kupujejo, česar večina v prodaji B2B žal ne razume?
Pomembnejši nakupi poslovnih kupcev potekajo v štirih značilnih korakih.