Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako sistematično pridobivamo povpraševanja pri prodaji B2B v petih korakih?

Kadar nam pri prodaji poslovnim kupcem primanjkuje povpraševanj, sta glavna razloga pasivnost in slabo premišljen – ali nesistematičen – pristop.

Najbolj pogost krivec za pasivnost je pomanjkanje časa, kar je večinoma samo izgovor, o čemer bomo govorili kdaj drugič.

Slaba premišljenost pa je posledica dejstva, da se pridobivanja povpraševanj pogosto lotevamo dokaj površno in poenostavljeno.

Zato v članku tokrat razlagamo, kako sistematično pridobivamo prodajne stike in priložnosti pri prodaji B2B v petih korakih.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna?
Trženje
Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna?
Z razumevanjem razlike si namreč prihranimo veliko nepotrebnega dela in razočaranj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...