Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna?

Če imate pri prodaji B2B veliko stikov in ste polno zasedeni, vendar pridobite (pre)malo naročil, je razlog morda prav odgovor na naslovno vprašanje. 

Kajti v nasprotju s precej razširjeno in napačno predstavo, več dela ni merilo za boljše prodajne rezultate. 

In čeprav je definicija preprosta, je za razumevanje vpliva razlike na uspešnost prodaje B2B potrebno nekaj razlage. 

Zato v članku tokrat govorimo, kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter zakaj je pomembna in kako deluje v praksi. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Orodja
Kako prepoznavamo prodajne priložnosti s pomočjo metode BANT?
Prepoznavanje prodajnih priložnosti je ena od ključnih veščin za uspešno prodajo B2B.
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Vodenje
Kako odkrijemo prodajne priložnosti z ugotavljanjem zadovoljstva poslovnih kupcev?
Ugotavljanja zadovoljstva je nevsiljiv in učinkovit prodajni pristop, če ga znamo izkoristiti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...