Prodaja
| Jure Habbe
Kako smo skoraj zapravili milijonski posel zaradi prenizke cene?
Čeprav se običajno ukvarjamo z vprašanjem, kako naj uspešno prodajamo po višjih cenah, lahko posel zapravimo tudi zaradi prenizke cene.
In prav to bi se nam skoraj zgodilo pri naši takrat največji prodajni priložnosti.
Zato tokrat opisujem izkušnjo, kako je vse skupaj potekalo, zakaj izgubimo posel s prenizko ceno in kaj se iz tega lahko naučimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako in zakaj sem zapravil posel, ki sem si ga zares želel?
Opis izkušnje, ki potrjuje, da zlata pravila uspešne prodaje resnično delujejo in jih ni pametno kršiti.

Prodaja
Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?
Če se nam to dogaja pogosto, se moramo zamisliti predvsem nad svojimi prodajnimi pristopi.