Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Gre še za eno pogosto vprašanje pri prodaji poslovnim kupcem.
Če želimo uspešno izkoristiti prodajne priložnosti, se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki. To pomeni z osebami, ki odločajo ali imajo pri sprejemanju odločitev dovolj pomemben vpliv.
Pri tem se je dobro zavedati, da sta odločanje o nakupih in izbiri ponudnikov pogosto dve različni vprašanji.
Dokler tega nisem razumel, sem se z nekaterimi kupci zagotovo pogovarjal povsem narobe in po nepotrebnem zapravljal svoje prodajne priložnosti.
Zato v članku razlagamo, kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov, v čem je razlika ter ključna vprašanja, ki nam pri tem pomagajo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.