Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?

Gre še za eno pogosto vprašanje pri prodaji poslovnim kupcem. 

Če želimo uspešno izkoristiti prodajne priložnosti, se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki. To pomeni z osebami, ki odločajo ali imajo pri sprejemanju odločitev dovolj pomemben vpliv. 

Pri tem se je dobro zavedati, da sta odločanje o nakupih in izbiri ponudnikov pogosto dve različni vprašanji. 

Dokler tega nisem razumel, sem se z nekaterimi kupci zagotovo pogovarjal povsem narobe in po nepotrebnem zapravljal svoje prodajne priložnosti.

Zato v članku razlagamo, kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov, v čem je razlika ter ključna vprašanja, ki nam pri tem pomagajo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Kadri in izobraževanje
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Zakaj smo pri delu v prodaji v resnici nesrečni in pet preizkušenih načel, kako si pri tem lahko pomagamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...