Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako v poplavi informacij dosežemo prepoznavnost za uspešno prodajo B2B?

Glavni namen prepoznavnosti je, da se kupci spomnijo našega podjetja, izdelkov, storitev, rešitev, ali blagovne znamke, ko jih potrebujejo, in nas vključijo v svoje nakupe. 

To je zaradi preobilice in široke dostopnosti informacij o čemerkoli, danes težje kot je bilo v preteklosti.  

Vendar poznamo dokaj preproste in preizkušeno učinkovite načine, ki nam pri tem lahko pomagajo. 

Zato v članku govorimo, kaj pomenita poslovna in strokovna prepoznavnost ter o treh pristopih, s katerimi ju dosežemo in ohranjamo pri prodaji B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?
Trženje
Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?
Preprost način, kako našo blagovno znamko vidi na tisoče kupcev za malo denarja.
Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Trženje
Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Glavni razlog je sprememba, katere informacije in kako si danes zapomnimo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...