Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako pri prodaji B2B z novimi kupci sklepamo večje posle po manjših korakih?

Pri prodaji poslovnim kupcem vrednosti nakupov pogosto znašajo nekaj deset ali sto tisoč, pa tudi preko enega ali več milijonov evrov.

Gre za večje posle, pri katerih je temu primerna previdnost kupcev pri sprejemanju odločitev, ki se odraža predvsem v trajanju in zapletenosti nakupnega procesa.

Ta je še daljši pri novih kupcih, ki nas še ne poznajo ter si moramo njihovo poslovno in strokovno zaupanje šele pridobiti.

Zato v članku tokrat razlagamo, kako pri prodaji B2B z novimi kupci sklepamo večje posle po manjših korakih in s tem običajno pospešimo njihove nakupe.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?
Prodaja
Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?
Poslovni kupci upravičeno pričakujejo, da bomo svoje obljube tudi zares izpolnili.
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Prodaja
Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Zastarela prodajna miselnost se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...