Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?
Pri izobraževanjih, svetovanjih in pogovorih o prodaji B2B nasploh, vedno znova srečujem sogovornike, ki jo razumejo kot navduševanje in prepričevanje kupcev za nakupe njihovih izdelkov in storitev.
Kot smo govorili že večkrat, gre za zastarelo miselnost, ki pa se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije, katere šele vstopajo na prodajno področje.
Z navdušenjem nad svojimi rešitvami načeloma ni nič narobe, vendar poslovne kupce zanima predvsem, ali in kako jim lahko pomagamo izboljšati njihovo poslovanje.
Zato se povečanje uspešnosti prodaje B2B dejansko začne v naših glavah, kar podrobneje razlagamo v današnjem članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

