Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj se povečanje uspešnosti prodaje B2B začne v naših glavah?

Pri izobraževanjih, svetovanjih in pogovorih o prodaji B2B nasploh, vedno znova srečujem sogovornike, ki jo razumejo kot navduševanje in prepričevanje kupcev za nakupe njihovih izdelkov in storitev.

Kot smo govorili že večkrat, gre za zastarelo miselnost, ki pa se vztrajno prenaša tudi na mlajše generacije, katere šele vstopajo na prodajno področje.

Z navdušenjem nad svojimi rešitvami načeloma ni nič narobe, vendar poslovne kupce zanima predvsem, ali in kako jim lahko pomagamo izboljšati njihovo poslovanje.

Zato se povečanje uspešnosti prodaje B2B dejansko začne v naših glavah, kar podrobneje razlagamo v današnjem članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite, ali imate morda zastarelo prodajno miselnost
Ena od večji ovir za izboljšanje in povečanje prodaje je zastarela prodajna miselnost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...