Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B?

Verjetno bi težko našli ponudnike izdelkov in storitev, ki pri kupcih ne bi bolj ali manj pogosto pretiravali in jim obljubljali več, kot so sposobni izpolniti.

Gre namreč za običajni del prodajne komunikacije, ko želimo kupce navdušiti za svoje rešitve in jih prepričati za sodelovanje.

Vendar večina žal ne pomisli, kako to dojemajo kupci in da si lahko naredimo več škode kot koristi.

Zato v članku tokrat razlagamo, zakaj so prevelike obljube in pretiravanja bumerang za uspešnost prodaje B2B ter se jih je najbolje izogibati.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Ali držite svoje obljube in zakaj je to pri prodaji B2B še posebej pomembno?
Prodaja
Ali držite svoje obljube in zakaj je to pri prodaji B2B še posebej pomembno?
Poslovni kupci nas ne cenijo po besedah in obljubah, temveč po naših dejanjih.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...