Trženje
| Jure Habbe
Kako za nekajkrat povečamo branost svojih prodajnih vsebin in učinkovitost marketinga?
Prodajne so vsebine, s katerimi krepimo svojo prepoznavnost pri ciljnih kupcih ter pridobivamo prodajne stike in priložnosti.
Zato je razumljivo, da si želimo čim večjo branost, s katero povečamo tudi možnost, da so med bralci kupci za naše izdelke in storitve.
To lahko dosežemo na dokaj preprost način, ki pa ga v praksi uporabljajo zelo redki.
Zato v članku govorimo, kako za nekajkrat povečamo branost svojih prodajnih vsebin in s tem učinkovitost marketinga nasploh.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.

Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.