Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako za navezovanje stikov s poslovnimi kupci uporabimo elektronska sporočila?

Mnogim se pri prodaji B2B zagotovo dogaja, da nekaterih ciljnih kupcev nikakor ne morejo priklicati po telefonu. 

Prav tako številni pa tega niti ne poskušajo, ker jim je navezovanje stikov po telefonu neprijetno, ali na primer zaradi jezikovnih ovir pri kupcih v tujini. 

V takšnih primerih lahko uporabimo elektronska sporočila, ki so s splošno razširjenostjo pametnih telefonov po učinkovitosti ponekod že prehitela klicanje.

V članku boste izvedeli, zakaj lahko z elektronskimi sporočili, ki niso omejena samo na elektronko pošto, dosežemo več ciljnih kupcev in praktični primer, kako to naredimo, da se bodo z veliko verjetnostjo tudi odzvali.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...