Kako za navezovanje stikov s poslovnimi kupci uporabimo elektronska sporočila?
Mnogim se pri prodaji B2B zagotovo dogaja, da nekaterih ciljnih kupcev nikakor ne morejo priklicati po telefonu.
Prav tako številni pa tega niti ne poskušajo, ker jim je navezovanje stikov po telefonu neprijetno, ali na primer zaradi jezikovnih ovir pri kupcih v tujini.
V takšnih primerih lahko uporabimo elektronska sporočila, ki so s splošno razširjenostjo pametnih telefonov po učinkovitosti ponekod že prehitela klicanje.
V članku boste izvedeli, zakaj lahko z elektronskimi sporočili, ki niso omejena samo na elektronko pošto, dosežemo več ciljnih kupcev in praktični primer, kako to naredimo, da se bodo z veliko verjetnostjo tudi odzvali.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.