Kakšna je glavna razlika med običajnimi in prodajno učinkovitimi spletnimi stranmi?
Spletne strani ponudnikov izdelkov, storitev in rešitev lahko razdelimo v tri skupine.
Prva so zanikrne, ki so bile narejene nekoč v preteklosti in se nato z njimi niso več kaj dosti ukvarjali.
Druga so predstavitvene, ki so navadno urejene kot digitalna osebna izkaznica podjetja in jih prištevamo med običajne spletne strani.
V tretji skupini pa so prodajno učinkovite, ki ponudnikom zagotavljajo povpraševanja interesentov za njihove izdelke in storitve.
Če vas zanima, kakšna je glavna razlika, po kateri se ločijo od običajnih spletnih strani in kaj morate narediti, da spletna stran prinaša povpraševanja, boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

