Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kakšna je glavna razlika med običajnimi in prodajno učinkovitimi spletnimi stranmi?

Spletne strani ponudnikov izdelkov, storitev in rešitev lahko razdelimo v tri skupine.

Prva so zanikrne, ki so bile narejene nekoč v preteklosti in se nato z njimi niso več kaj dosti ukvarjali.

Druga so predstavitvene, ki so navadno urejene kot digitalna osebna izkaznica podjetja in jih prištevamo med običajne spletne strani.

V tretji skupini pa so prodajno učinkovite, ki ponudnikom zagotavljajo povpraševanja interesentov za njihove izdelke in storitve.

Če vas zanima, kakšna je glavna razlika, po kateri se ločijo od običajnih spletnih strani in kaj morate narediti, da spletna stran prinaša povpraševanja, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za hitro preverjanje učinkovitosti spletne strani
Prvo in hitro oceno svoje spletne strani lahko naredimo tudi sami.
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Orodja
7 pogostih napak, ki vplivajo na prodajno (ne)učinkovitost spletnih strani
Spletna stran je naš najcenejši in neutruden prodajni predstavnik, ki deluje vedno in povsod.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...