Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kakšne so prednosti in slabosti digitalnega in tiskanega prodajnega gradiva?

Živimo v času digitalizacije in ekologije, ko nas vsepovsod prepričujejo, naj pri svojem poslovanju opustimo papir.  

Vendar sta prav marketing in prodaja področji, kjer ima tiskano gradivo, kot so brošure, katalogi, prospekti in podobno, nekatere pomembne prednosti pred elektronskim. 

Zato je kljub vsemu smiselno temeljito premisliti o najboljših možnih rešitvah. 

Če se odločate in ste morda v dvomih ter vas zanima, kakšne so poglavitne prednosti in slabosti digitalnega in tiskanega prodajnega gradiva, boste to izvedeli v današnjem članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Katero prodajno vsebino bo pregledal prav vsak in kako nam to pomaga pri uspešni prodaji?
Trženje
Katero prodajno vsebino bo pregledal prav vsak in kako nam to pomaga pri uspešni prodaji?
Recept temelji na najbolj osnovni človeški lastnosti, na katero pa pogosto pozabimo.
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...