Trženje
| Jure Habbe
Katero prodajno vsebino bo pregledal prav vsak in kako nam to pomaga pri uspešni prodaji?
Eden od večjih izzivov pri sodobni prodaji je, kako v poplavi informacij pritegnemo kupce, da našim vsebinam posvetijo svojo pozornost.
Recept ni nobena novost in temelji na najbolj osnovni človeški lastnosti, vendar nanjo pogosto pozabimo.
Zato se spomnimo, katero vsebino bo z zanimanjem pregledal prav vsak in kako nam to lahko pomaga pri uspešni prodaji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Trženje
Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?
Preprost način, kako našo blagovno znamko vidi na tisoče kupcev za malo denarja.