Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Kakšne so prednosti in slabosti ženskih predstavnic pri prodaji B2B?
Članki na spletu so polni hvale, o učinkovitosti ženskih prodajnih predstavnic, ki naj bi bile prihodnost prodaje B2B.
Vse lepo in prav, vendar je realnost nekoliko drugačna.
In ko se odločate, koga boste zadolžili, ali zaposlili za prodajo poslovnim kupcem, je dobro vedeti, kakšne so pri tem njihove prednosti in slabosti.
Zato v današnjem prispevku odgovarjamo na naslovno vprašanje na podlagi praktičnih izkušenj z ženskimi predstavnicami in psihologije prodaje B2B nasploh.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?
Izkušnja, ki potrjuje pravilo o razlikah med prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom.

Kadri in izobraževanje
10 mehkih veščin, ki so ključne za uspešnost prodaje B2B in zakaj so pomembne
V primerjavi s trdimi veščinami, ki se jih lahko naučimo, so mehke del naše osebnosti.