Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri prodaji B2B?

Prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se razlikujeta v več ključnih dejavnikih, zato ni vseeno, komu prodajmo. 

To se odraža tako pri pristopih kakor tudi pri veščinah, ki jih potrebujemo na posameznem področju. 

Prav tako pa gre tudi za pomemben dejavnik, ki ga moramo upoštevati pri kadrovanju in zaposlovanju prodajnih sodelavcev.  

V članku tokrat pojasnjujemo, zakaj uspešni pri prodaji potrošnikom niso enako uspešni pri prodaji poslovnim kupcem in primer praktične izkušnje v zvezi z obravnavano temo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Trženje
10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
Večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, vendar to ne drži, saj se področji razlikujeta podobno, kot maraton in šprint.
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Kadri in izobraževanje
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Včasih je za uspešno prodajo celo bolje, da prodajni predstavniki o izdelkih in storitvah ne vedo preveč.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...