Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj
Koliko časa in denarja namenite za strokovna in koliko za prodajno usposabljanje svojih prodajnih sodelavcev?
Po mojih izkušnjah sta v večini podjetij najmanj dve tretjini namenjeni strokovnim vsebinam.
Razlog sta dve precej razširjeni, vendar napačni prepričanji o prodaji.
Zato v članku govorimo, za kateri prepričanji gre in zakaj strokovnost za uspešno prodajo ni dovolj.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.

Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.