Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar za uspešno prodajo ni dovolj

Koliko časa in denarja namenite za strokovna in koliko za prodajno usposabljanje svojih prodajnih sodelavcev? 

Po mojih izkušnjah sta v večini podjetij najmanj dve tretjini namenjeni strokovnim vsebinam. 

Razlog sta dve precej razširjeni, vendar napačni prepričanji o prodaji. 

Zato v članku govorimo, za kateri prepričanji gre in zakaj strokovnost za uspešno prodajo ni dovolj.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...