Trženje
| Jure Habbe
Čemu bodo kupci zagotovo prisluhnili ali prebrali od prve do zadnje besede?
Gre za eno temeljnih pravil učinkovitega marketinga in prodaje, ki velja že od nekdaj.
In morda prav zato, ker je tako preprosto in samoumevno, nanj mnogi pozabljajo in ravnajo ravno nasprotno.
Pri čemer ne gre zgolj za teorijo, saj ga vsakodnevno uporabljamo v praksi.
Če vas zanima večno pravilo, čemu bodo kupci zanesljivo prisluhnili ali prebrali od prve do zadnje besede in kako nam pomaga pri uspešnosti prodaje, boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.

Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.