Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Čemu bodo kupci zagotovo prisluhnili ali prebrali od prve do zadnje besede?

Gre za eno temeljnih pravil učinkovitega marketinga in prodaje, ki velja že od nekdaj. 

In morda prav zato, ker je tako preprosto in samoumevno, nanj mnogi pozabljajo in ravnajo ravno nasprotno.

Pri čemer ne gre zgolj za teorijo, saj ga vsakodnevno uporabljamo v praksi. 

Če vas zanima večno pravilo, čemu bodo kupci zanesljivo prisluhnili ali prebrali od prve do zadnje besede in kako nam pomaga pri uspešnosti prodaje, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...