Vodenje
| Jure Habbe
Kdo so idealni partnerji za uspešno prodajo B2B na tujih trgih in zakaj?
V zadnjem času sem se pogovarjal z več podjetniki, ki želijo povečati prodajo poslovnim kupcem v tujini.
Čeprav lahko na tujih trgih nastopamo na več kot deset načinov, se v mnogih podjetjih odločijo za sodelovanje z zastopniki ali distributerji kot prodajnimi partnerji.
In so nad rezultati razočarani, ker ne razumejo ali ne upoštevajo, kako takšna prodaja v resnici deluje.
Zato v današnjem članku razlagamo, kdo in zakaj je idealen partner za uspešno prodajo B2B v tujini.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (1.del)
Za prodajo v tujini lahko porabimo veliko časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.

Vodenje
11 poslovnih modelov za prodajo B2B v tujini ter njihove prednosti in slabosti (2.del)
Gre za poslovne modele, ki smo jih preizkusili kot ponudniki ali zastopniki tujih podjetij.