Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Kdo je kriv za slabo prodajo B2B in zakaj je to pomembno?

Po mnenju večine, ki se ukvarja s prodajo B2B, so za najmanj 80 odstotkov slabe prodaje krivi poslovni kupci, za preostalih 20 odstotkov pa vodje.

 

Ker kupci ne vedo, kaj bi sploh radi, ker nimajo pojma o stvareh, ki jih kupujejo, ker jih ne znajo kupovati in tako naprej. Vodje pa, ker jim pri prodaji ne zagotavljajo ustrezne podpore, karkoli že to pomeni, in motivacije.

 

Podobno sem pred desetimi leti razmišljal tudi sam. Vendar sem se na lastnih izkušnjah prepričal, da to ne drži.

 

Kdo je torej kriv za slabo prodajo in zakaj?

Odgovor bo koga morda neprijetno presenetil. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako se odlično razumemo s svojim šefom?
Vodenje
PRO Nasvet: Kako se odlično razumemo s svojim šefom?
7 preprostih pravil in 13 napak, ki se jim moramo izogniti, če želimo odlične odnose s svojim nadrejenim.
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Kadri in izobraževanje
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Zakaj smo pri delu v prodaji v resnici nesrečni in pet preizkušenih načel, kako si pri tem lahko pomagamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...