Kdo je kriv za slabo prodajo B2B in zakaj je to pomembno?
Po mnenju večine, ki se ukvarja s prodajo B2B, so za najmanj 80 odstotkov slabe prodaje krivi poslovni kupci, za preostalih 20 odstotkov pa vodje.
Ker kupci ne vedo, kaj bi sploh radi, ker nimajo pojma o stvareh, ki jih kupujejo, ker jih ne znajo kupovati in tako naprej. Vodje pa, ker jim pri prodaji ne zagotavljajo ustrezne podpore, karkoli že to pomeni, in motivacije.
Podobno sem pred desetimi leti razmišljal tudi sam. Vendar sem se na lastnih izkušnjah prepričal, da to ne drži.
Kdo je torej kriv za slabo prodajo in zakaj?
Odgovor bo koga morda neprijetno presenetil.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

