Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Koliko časa in denarja se nam splača vložiti v SEO pri prodaji B2B?

Ali je za uspešnost prodaje pomembno, da vas poslovni kupci najdejo na internetu in obiščejo vašo spletno stran? 

V tem primeru imamo vsaj tri možnosti, med katerimi je tudi SEO.  

Čeprav nas poznavalci seveda prepričujejo, da je nujna, lahko zanjo porabimo precej časa in denarja, ne da bi dosegli omembe vredne učinke.  

Zato v članku tokrat govorimo, kako dosežemo, da ciljni kupci obiščejo naše spletne strani ter ali, kdaj in koliko se nam dejansko splača vložiti v SEO.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Orodja
Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Kako so nam skušali prodati optimizacijo spletne strani (SEO) za 25 tisoč evrov in kaj moramo vedeti, da se nam kaj takega zares ne zgodi.
Zakaj SEO ni več dovolj in deset načinov, s katerimi povečamo CRO
Orodja
Zakaj SEO ni več dovolj in deset načinov, s katerimi povečamo CRO
Kako pridobimo podatke o obiskovalcih svoje spletne stran, ki jih zanimajo naši izdelki in storitve.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...