Orodja
| Jure Habbe
Koliko časa in denarja se nam splača vložiti v SEO pri prodaji B2B?
Ali je za uspešnost prodaje pomembno, da vas poslovni kupci najdejo na internetu in obiščejo vašo spletno stran?
V tem primeru imamo vsaj tri možnosti, med katerimi je tudi SEO.
Čeprav nas poznavalci seveda prepričujejo, da je nujna, lahko zanjo porabimo precej časa in denarja, ne da bi dosegli omembe vredne učinke.
Zato v članku tokrat govorimo, kako dosežemo, da ciljni kupci obiščejo naše spletne strani ter ali, kdaj in koliko se nam dejansko splača vložiti v SEO.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?
Kako so nam skušali prodati optimizacijo spletne strani (SEO) za 25 tisoč evrov in kaj moramo vedeti, da se nam kaj takega zares ne zgodi.

Orodja
Zakaj SEO ni več dovolj in deset načinov, s katerimi povečamo CRO
Kako pridobimo podatke o obiskovalcih svoje spletne stran, ki jih zanimajo naši izdelki in storitve.