Trženje
| Jure Habbe
Linkedin Marketing ali kako so lahko marketingaši vsi zaposleni
Sodobni mediji omogočajo marsikaj, česar pri trženju in prodaji B2B v preteklosti nismo poznali.
Med drugim, da s svojimi marketinškimi vsebinami dosežemo precej več ciljnih kupcev, kot sicer.
Z malo truda to izvedemo tudi z Linkedinom, če vemo, kaj in kako naredimo.
Zato v članku govorimo, kako povečamo doseg in branost svojih marketinških vsebin ter kako lahko pri tem sodelujejo vsi zaposleni.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.

Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.