Trženje
| Jure Habbe
O čarovniku in vajencu ali kaj je dobro vedeti o brezplačnih vsebinah?
Ko sem nekaterim kolegom omenil, da pripravljam spletno revijo za profesionalno prodajo, so bili skeptični. Predvsem, ker so spletni mediji praktično neizčrpen vir brezplačnih informacij o čemerkoli, vključno s trženjem, prodajo in vodenjem.
To drži, vendar z manjšo lepotno napako.
Kaj je zato dobro vedeti o takšnih prodajnih in drugih vsebinah, da z njimi pretirano ne izgubljamo časa in vsepovsod ne puščamo svojih kontaktnih podatkov?
Začnimo kar s konkretnimi primeri.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Gre za podzavesten psihološki pojav, ki je posledica digitalizacije ter ima pomemben vpliv tudi na trženje prodajo.
Kadri in izobraževanje
TOP 7 knjig o trženju, prodaji in vodenju. Plus še ena.
Izbor sedmih knjig, kjer sem v preteklih skoraj tridesetih letih našel največ koristnih nasvetov.