Trženje
| Jure Habbe
Pet ključnih ciljev marketinga pri prodaji B2B in kako jih dosežemo
Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava.
Enako velja tudi pri marketingu in prodaji poslovnim kupcem.
To pomeni, da lahko v svoje dejavnosti vložimo veliko časa, energije in denarja, vendar od tega nimamo občutnih koristi.
Zato v članku tokrat govorimo o petih ključnih ciljih marketinga pri prodaji B2B ter kako jih dosežemo in izboljšamo prodajno uspešnost.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.

Trženje
5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Razumevanje razlik je pomembno, če prodajamo na obeh področjih in tudi sicer.