Pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B za vsako podjetje
Če morda menite, da je marketing pri prodaji B2B samo za velika podjetja, ki imajo veliko denarja, to ne drži.
Poenostavljeno povedano so namreč marketing vsi pristopi, s katerimi ciljnim kupcem sporočamo, kdo smo in s čim se ukvarjamo, od spletnih strani in predstavitvenih brošur, do objav v družbenih medijih, kot je Linkedin.
Zato ni vseeno, kaj in kako kupcem sporočamo, da nas v poplavi informacij opazijo in nam posvetijo svojo pozornost.
Če vas zanima pet ključnih elementov učinkovite marketinške strategije pri prodaji B2B, ki so pomembni za vsako podjetje, pa boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

