Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Praktični primer, kako navezujemo stike z novimi poslovnimi kupci po elektronski pošti

Čeprav je po izkušnjah najbolj učinkovit način za navezovanje stikov pri prodaji B2B še vedno telefon, ima večji doseg zagotovo elektronska pošta.

Odkar uporabljamo pametne telefone lahko s svojimi sporočili kupce nagovorimo kjerkoli in kadarkoli ter z veliko verjetnostjo, da jih bodo opazili.

Kar pa seveda ne pomeni, da ne bodo takoj romala v koš in še manj, da nam bodo odgovorili.

Zato v današnjem prispevku obravnavamo praktični primer, kako navezujemo nove stike pri prodaji B2B po elektronski pošti s precejšnjo gotovostjo, da jih kupci opazijo in nam morda celo odgovorijo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...