Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Preprosto vprašanje, s katerim poslovnim kupcem pomagamo pri odločitvah za nakupe

Ali ste morda opazili, da imajo poslovni kupci dokaj pogosto utemeljene potrebe ter se pogovarjajo s ponudniki in zbirajo ponudbe, vendar se nato ne odločijo za nakupe?

V enem od podjetij, kjer sem vodil prodajo, je bilo takšnih primerov krepko več kot polovica od vseh prodajnih priložnosti, ko kupci izdelkov in storitev niso kupili niti pri drugih ponudnikih.

Zato se marsikdo zagotovo sprašuje, ali in kako lahko na to vplivamo.

Če vas zanimajo trije glavni razlogi, zakaj se kupci ne odločijo za nakupe in preprosto vprašanje, s katerim njim in sebi pri tem pomagamo, boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.
Kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Prodaja
Kaj je pravilo treh vprašanj in kako nam pomaga pri uspešni prodaji?
Gre za pravilo, ki si ga preprosto zapolnimo in vsak dan uporabljamo v praksi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...