Preprosto vprašanje, s katerim poslovnim kupcem pomagamo pri odločitvah za nakupe
Ali ste morda opazili, da imajo poslovni kupci dokaj pogosto utemeljene potrebe ter se pogovarjajo s ponudniki in zbirajo ponudbe, vendar se nato ne odločijo za nakupe?
V enem od podjetij, kjer sem vodil prodajo, je bilo takšnih primerov krepko več kot polovica od vseh prodajnih priložnosti, ko kupci izdelkov in storitev niso kupili niti pri drugih ponudnikih.
Zato se marsikdo zagotovo sprašuje, ali in kako lahko na to vplivamo.
Če vas zanimajo trije glavni razlogi, zakaj se kupci ne odločijo za nakupe in preprosto vprašanje, s katerim njim in sebi pri tem pomagamo, boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

