Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

PRO Komentar: Zakaj ne uporabljam odstotkov in podobnih podatkov?

O tej temi bomo govorili iz dveh razlogov. Prvič, ker sem ravno danes naletel na članek, ki navaja ugotovitev znanega tehnološkega podjetja, da bo »82 odstotkov marketinških vsebin do leta 2021« izdelano v določeni obliki. In drugič, ker opažam, da nekateri kolegi, ki pišejo o trženju in prodaji, pri utemeljevanju svojih trditev pogosto uporabljajo podatke v odstotkih.

Iluzije o odstotkih sem izgubil pred približno petindvajsetimi leti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Trženje
Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Gre za podzavesten psihološki pojav, ki je posledica digitalizacije ter ima pomemben vpliv tudi na trženje prodajo.
O čarovniku in vajencu ali kaj je dobro vedeti o brezplačnih vsebinah?
Trženje
O čarovniku in vajencu ali kaj je dobro vedeti o brezplačnih vsebinah?
Kaj moramo vedeti o prodajnih in drugih brezplačnih vsebinah, da z njimi pretirano ne izgubljamo časa.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...