Trženje
| Jure Habbe
PRO Komentar: Zakaj ne uporabljam odstotkov in podobnih podatkov?
O tej temi bomo govorili iz dveh razlogov. Prvič, ker sem ravno danes naletel na članek, ki navaja ugotovitev znanega tehnološkega podjetja, da bo »82 odstotkov marketinških vsebin do leta 2021« izdelano v določeni obliki. In drugič, ker opažam, da nekateri kolegi, ki pišejo o trženju in prodaji, pri utemeljevanju svojih trditev pogosto uporabljajo podatke v odstotkih.
Iluzije o odstotkih sem izgubil pred približno petindvajsetimi leti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Gre za podzavesten psihološki pojav, ki je posledica digitalizacije ter ima pomemben vpliv tudi na trženje prodajo.
Trženje
O čarovniku in vajencu ali kaj je dobro vedeti o brezplačnih vsebinah?
Kaj moramo vedeti o prodajnih in drugih brezplačnih vsebinah, da z njimi pretirano ne izgubljamo časa.