Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

PRO Nasvet: Kako prijetno presenetimo svoje poslovne kupce?

Kadar omenimo prijetna presenečenja za svoje kupce, večina najprej pomisli na darila, kosila, večerje in podobno. Vendar ne govorimo o tem. Gre za drugačno razmišljanje in pristop, ki na kupce naredi veliko globji vtis.

Za kakšno obliko presenečenj gre in kakšno je njihovo psihološko ozadje, ki nam lahko pomagajo okrepiti odnose z obstoječimi kupci in pridobiti nove?

Najprej se vprašajmo, zakaj bi nekoga sploh presenetili.

Odgovor je preprost. Ker imamo vsi radi prijetna presenečenja. Že od otroštva, ko smo z velikimi očmi in pričakovanji odpirali darila, se veselili nepričakovanih izletov, obiskov in tako naprej. Enako presenečenja delujejo tudi na odrasle in seveda naše kupce.

Vendar veselje pri tem ni edino čustvo. Pri resničnem presenečenju se pojavita še hvaležnost in potreba, da se nekako oddolžimo. In kupci to najlažje naredijo s svojimi naročili.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Formula uspeha: tone pojedenih »šniclov«, hektolitri popitega viskija in…
Prodaja
Formula uspeha: tone pojedenih »šniclov«, hektolitri popitega viskija in…
Ali graditev odnosov s kupci in sklepanje poslov ob hrani in pijači še vedno deluje ter kdaj in kako?
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...