PRO Nasvet: Kako prijetno presenetimo svoje poslovne kupce?
Kadar omenimo prijetna presenečenja za svoje kupce, večina najprej pomisli na darila, kosila, večerje in podobno. Vendar ne govorimo o tem. Gre za drugačno razmišljanje in pristop, ki na kupce naredi veliko globji vtis.
Za kakšno obliko presenečenj gre in kakšno je njihovo psihološko ozadje, ki nam lahko pomagajo okrepiti odnose z obstoječimi kupci in pridobiti nove?
Najprej se vprašajmo, zakaj bi nekoga sploh presenetili.
Odgovor je preprost. Ker imamo vsi radi prijetna presenečenja. Že od otroštva, ko smo z velikimi očmi in pričakovanji odpirali darila, se veselili nepričakovanih izletov, obiskov in tako naprej. Enako presenečenja delujejo tudi na odrasle in seveda naše kupce.
Vendar veselje pri tem ni edino čustvo. Pri resničnem presenečenju se pojavita še hvaležnost in potreba, da se nekako oddolžimo. In kupci to najlažje naredijo s svojimi naročili.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

