PRO Test: Ocenite učinkovitost ravnanja s svojimi ključnimi poslovnimi kupci
Ali uporabljate merljive kriterije, po katerih določate svoje ključne kupce? Ali so imenovane osebe, ki so odgovorne za odnose z vsakim posameznim ključnim kupcem? Ali imate izdelana jasna navodila za ravnanje s ključnimi kupci?
To so samo tri osnovna vprašanja, na katera v redkih podjetjih odgovorijo pritrdilno.
Kar je slabo, saj so temelji za ohranjanje zvestobe in dolgoročnega sodelovanja s kupci, od katerih smo poslovno najbolj odvisni.
Če vas zanima hitra ocena, kako učinkovito ravnate s svojimi ključnimi poslovnimi kupci, jo lahko izveste s pomočjo preprostega testa in hkrati ugotovite, kaj morate pri tem izboljšati.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.