Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako zmanjšamo tveganja, da jih izgubimo?

V mnogih podjetjih so življenjsko odvisni od posameznega ali od nekaj kupcev, ki jih imenujemo ključni kupci. 

Zato je razumljivo, da jih želijo obdržati in z njimi svoje prihodke po možnosti še povečati.  

Po drugi strani pa so v današnjem dinamičnem poslovnem okolju kupci precej manj zvesti ter dosti hitreje menjajo dobavitelje in izvajalce kot so jih včasih.  

Zato v članku tokrat govorimo o glavnih razlogih, zaradi katerih nas ključni kupci zapustijo ter kako lahko zmanjšamo tveganja, da jih izgubimo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Prodaja
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kupci nas ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, previsokih cen, ali ker imajo drugi ponudniki boljše osebne povezave.
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vodenje
Ali in kako lahko obvladujemo ključna tveganja pri prodaji B2B?
Vsa poslovna področja so ves čas izpostavljena manjšim ali večjim tveganjem.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...