Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Prodajno sporočilo, ki so ga dolga leta uspešno uporabljali pri IBM in kako deluje

Čeprav nas učijo, da je odločanje v poslovnem okolju razumsko oziroma racionalno, so nakupi vedno povezani tudi s čustvi. 

In prav pri čustveni plati sprejemanja nakupnih odločitev se pojavlja ena od glavnih razlik med potrošniki in poslovnimi kupci. 

Hkrati pa gre za dejavnik, ki je pogosto največja ovira za sodelovanje s poslovnimi kupci, čeprav nam tega skoraj nikoli ne priznajo. 

Zato v članku tokrat govorimo, katero je prevladujoče čustvo pri nakupih v poslovnem okolju, ki so ga dolga leta uspešno uporabljali v prodajnem sporočilu pri IBM.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...