Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Sedem razlik med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci, ki jih moramo upoštevati

V dokaj redkih podjetjih srečujemo skrbnike ključnih poslovnih kupcev (t.i. KAM) v pravem smislu.

To pomeni, da se ves ali vsaj pretežni delovni čas ukvarjajo s kupci, od katerih so v podjetjih najbolj odvisni.

Pri večini ponudnikov smo namreč za odnose z njimi zadolženi kar vsi, ki se ukvarjamo s prodajo.

Zato v članku tokrat razlagamo, katere so glavne razlike med prodajo B2B in ravnanjem s ključnimi kupci, ki jih moramo upoštevati, da z njimi ohranjamo dolgoročne odnose in nas ne zapustijo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
PRO Test: Ocenite učinkovitost ravnanja s svojimi ključnimi poslovnimi kupci
Vodenje
PRO Test: Ocenite učinkovitost ravnanja s svojimi ključnimi poslovnimi kupci
Učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci je pomembnejše od iskanja novih.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...