Skrito orožje: Kaj moramo vedeti o ponovnem trženju in zakaj deluje?
Ko govorimo o ponovnem trženju (ang. Remarketing), večina običajno najprej pomisli na izdelek, ki si ga ogledamo na neki spletni strani in se nam nato prikazuje vsepovsod. Zato je na dokaj slabem glasu, saj nas vsaj podzavestno spominja na Velikega brata.
Vendar izkušnje in številke kažejo, da gre za eno od najbolj učinkovitih orodij pri sodobni prodaji.
To potrjuje na primer raziskava Neila Patela, ki spada med vodilne svetovne eksperte za digitalni marketing. Po njegovih ugotovitvah je bilo ponovno trženje leta 2018 drugi najbolj učinkovit način pridobivanja kupcev na področju prodaje B2B in B2C, takoj za e-poštnim trženjem. Pri čemer napoveduje, da ga bo v prihodnjih letih celo prehitelo.
Podobno ugotavljajo tudi pri Hubspotu, kjer ponovno trženje uvrščajo v ožji vrh desetih najbolj učinkovitih taktik za optimizacijo pretvorbe oziroma konverzijo spletnih strani (ang. Conversion Rate Optimization = CRO) in povečanje prodaje.
Zato si oglejmo, kakšno je psihološko ozadje ponovnega trženja in o osnovnih pojmih, kako deluje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

