Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Skrito orožje: Kaj moramo vedeti o ponovnem trženju in zakaj deluje?

Ko govorimo o ponovnem trženju (ang. Remarketing), večina običajno najprej pomisli na izdelek, ki si ga ogledamo na neki spletni strani in se nam nato prikazuje vsepovsod. Zato je na dokaj slabem glasu, saj nas vsaj podzavestno spominja na Velikega brata.

Vendar izkušnje in številke kažejo, da gre za eno od najbolj učinkovitih orodij pri sodobni prodaji.

To potrjuje na primer raziskava Neila Patela, ki spada med vodilne svetovne eksperte za digitalni marketing. Po njegovih ugotovitvah je bilo ponovno trženje leta 2018 drugi najbolj učinkovit način pridobivanja kupcev na področju prodaje B2B in B2C, takoj za e-poštnim trženjem. Pri čemer napoveduje, da ga bo v prihodnjih letih celo prehitelo.

Podobno ugotavljajo tudi pri Hubspotu, kjer ponovno trženje uvrščajo v ožji vrh desetih najbolj učinkovitih taktik za optimizacijo pretvorbe oziroma konverzijo spletnih strani (ang. Conversion Rate Optimization = CRO) in povečanje prodaje.

Zato si oglejmo, kakšno je psihološko ozadje ponovnega trženja in o osnovnih pojmih, kako deluje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
5 zanesljivo učinkovitih, vendar slabo izkoriščenih marketinških orodij
Trženje
5 zanesljivo učinkovitih, vendar slabo izkoriščenih marketinških orodij
Tokrat govorimo o petih orodjih, ki morajo biti del vsake sodobne marketinške strategije.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...