Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Sposobni vodilni se ne pritožujejo in ne valijo krivdo na druge, temveč poiščejo rešitve

Ali se kot vodilni v podjetju pogosto pritožujete, ali pa kot direktor to opažate pri svojih vodjih? 

Gre namreč za dokaj razširjen pojav in osebno lastnost, zaradi katere smo vsaj v našem poslovnem okolju precej bolj dovzetni za negativno kot pozitivno razmišljanje. 

Vendar ima to številne neželene učinke, ki vplivajo na odnose s kupci in sodelavci ter prodajno in poslovno uspešnost nasploh. 

Zato v članku tokrat govorimo, zakaj se sposobni vodilni ne pritožujejo in ne valijo krivdo na druge, kako sem to spoznal pri svojem delu in kako si lahko pomagamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Vodenje prodaje kot spodbuda, namesto potuhe ali groženj
Vodenje
Vodenje prodaje kot spodbuda, namesto potuhe ali groženj
Najbolj razširjeni obliki vodenja prodaje v našem poslovnem okolju sta potuha in prisila.
7 pogostih napak pri vodenju prodaje in v podjetjih nasploh ter kako se jim izognemo
Vodenje
7 pogostih napak pri vodenju prodaje in v podjetjih nasploh ter kako se jim izognemo
Poslujemo v času številnih sprememb, ki zahtevajo sposobnost učinkovitega vodenja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...