Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

PRO Komentar: Tega o Brianu Tracyu zagotovo še ne veste.

Brian Tracy je svetovno priznana legenda trženja, prodaje in vodenja. 

Za vse mlajše, ki zanj morda slišite prvič, pa naj ga na kratko predstavim. 

Že več kot trideset let preučuje, raziskuje, piše in predava o ekonomiji, poslovodenju, filozofiji, psihologiji in zgodovini. Napisal je več kot 70 knjig, ki so prevedene v desetine jezikov, ter izdelal preko 300 avdio in video učnih programov. 

Njegovih približno 5.000 predavanj in seminarjev se je v ZDA, Kanadi in 70 drugih državah po svetu udeležilo več kot 5 milijonov ljudi.

Svetoval je več kot 1.000 podjetjem, na področju strateškega planiranja in organizacijskega razvoja tudi korporacijam z več milijardami dolarjev letnega prometa. 

In čeprav šteje že 75 let, je še vedno poslovno aktiven, saj je med drugim predsednik treh družb s sedežem v Kaliforniji.

Ob nekaj obiskih v Sloveniji sem ga v živo poslušal dvakrat. Njegov priročnik »Pot do uspeha« pa je ena od mojih najljubših poslovnih knjig, iz katere še vedno upoštevam več opisanih pravil.

In česa o Brianu Tracyu zagotovo še ne veste? 

Leta 2016 sem naletel na brezplačno brošuro avtorice, ki prav tako predava in svetuje o trženju in prodaji. V njej med drugim opisuje svoje navdušenje, ker se je Brian Tracy udeležil enega od njenih tečajev. Pravi, da je preučeval njihovo gradivo, se poglobil v vsako posamezno stran, kasneje citiral vsebine treninga in bil nasploh odličen študent.

Zakaj je opisani pripetljaj zanimiv in poučen? 

Ko se je to dogajalo, je bil Brian Tracy star preko sedemdeset let in je imel za seboj že vse opisane dosežke. 

Kljub temu se je udeležil izobraževanja in poslušal predavateljico, ki ji je po letih lahko oče ali celo dedek. 

Po mojem mnenju iz dveh razlogov. Prvič, ker mu je jasno, da se je poslovno okolje spremenilo, zato moramo posodobiti tudi svoje prodajne pristope. In drugič, ker se zaveda pomena stalnega učenja in prilagajanja spremembam.

Čeprav bi do svoje upokojitve lahko mirno in brez slabe vesti predaval enake vsebine, kot pred dvajsetimi in več leti. 

In zakaj o tem sploh govorimo?

Prvič, zaradi vseh domačih in tujih namišljenih veličin, ki počnejo prav to, ter nam »prodajajo« preživele in zastarele nasvete in vsebine.

In drugič, zaradi vseh preostalih podjetnikov in poslovnežev, ki so prepričani, da spremembe na strani kupcev in ponudnikov zanje niso pomembne.

Kar je samo eden od razlogov, zakaj so Američani poslovno, kjer so in Slovenci, kjer smo. 

Če imate o današnji vsebini vprašanje, potrebujete nasvet ali želite deliti svoje izkušnje, nam po želji sporočite.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kadri in izobraževanje
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajna usposabljanja NE povečajo prodaje
Kako s prodajnim usposabljanjem povečamo prodajo, namesto da samo porabimo čas in denar
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Kadri in izobraževanje
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Za učinkovito prodajno usposabljanje ni dovolj samo teoretični prenos znanja in izkušenj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...