Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Tina Guček, Marketing Magazin

TikTok kot platforma prihodnosti tudi za blagovne znamke in podjetja?

Ko govorimo o družbenih omrežjih, nas večina najprej pomisli na Facebook in Instagram, morda tudi LinkedIn. A v zadnjem času vse naštete platforme »ogroža« TikTok. Če menite, da gre za družbeno omrežje, ki ga uporabljajo le najstniki in da za resna podjetja in blagovne znamke ni relevantno, se motite. Svoje račune na TikToku imajo že številne priznane znamke in tudi med slovenskimi smo našli nekaj zanimivih primerov.

TikTok je aplikacija, ki je leta 2016 nastala na Kitajskem pod imenom Douyin. Že v prvem letu si jo je na svoje mobilne telefone naložil približno milijon uporabnikov, ki so dnevno delili in si ogledali več kot milijardo videoposnetkov. Leto dni pozneje so jo pod imenom TikTok predstavili vsemu svetu.  

Namenjena je ustvarjanju in deljenju kratkih videoposnetkov, ki jih lahko uporabniki na različne načine montirajo ali dopolnjujejo z različnimi filtri.  

Konec marca 2020 so bili statistični podatki, povezani s TikTokom, naslednji:

  • aplikacija je na voljo v 154-ih državah sveta, naložena pa je na več kot 1,9 milijarde mobilnih telefonov na svetu. Od tega je mesečnih aktivnih uporabnikov približno 800 milijonov;

  • povprečen uporabnik naj bi na TikToku preživel 52 minut na dan, aplikacijo pa odpre osemkrat dnevno;

  • 83 % uporabnikov je že naložilo svoj videoposnetek na svoj profil;

  • 60 % uporabnikov naj bi pripadalo »trendseterski« generaciji Z;

  • Facebook je predstavil tekmeca oziroma »klon« TikToka, ki so ga poimenovali Lasso. Lasso naj bi si od novembra 2019 na svoje telefone naložilo 250.000 uporabnikov v ZDA (v enakem obdobju naj bi si TikTok naložilo 41,3 milijona ljudi);

  • oglaševanje na TikToku se začne pri ceni 50 dolarjev dnevno, oglasi v obliki prevzema (ang. »takeover«) pa stanejo od 20.000 do 200.000 dolarjev. Kot piše Adweek, naj bi za izzive s ključniki (ang. »hashtag challenge«) blagovne znamke plačale okoli 100.000 dolarjev;

  • vplivneži, ki imajo na TikToku več kot 2,5 milijona sledilcev, za eno objavo zaračunajo od 600 do 1000 dolarjev. 

Celoten članek je objavljen v reviji Marketing magazin, št. 467/maj 2020.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Orodja
Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?
Čeprav je marsikdo nad njegovo uporabnostjo pri iskanju kupcev že obupal, navajamo štiri preproste načine, kako lahko Linkedin uspešno izkoristimo pri trženju in prodaji B2B.
Linkedin Marketing ali kako so lahko marketingaši vsi zaposleni
Trženje
Linkedin Marketing ali kako so lahko marketingaši vsi zaposleni
Učinkovitost naših trženjskih objav je odvisna od števila oseb, ki jih opazijo in jim posvetijo pozornost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...