Orodja
|
Tri koristne uporabnosti Linkedina, ki jih večina ne pozna
Večina poklicnih kolegov, s katerimi smo se pogovarjali, Linkedina ne vidi kot prodajno uporaben medij, ali pa je zanje celo popolna izguba časa.
V najboljšem primeru ga sprejemajo kot priložnostni vir informacij in oglasno desko za bolj ali manj posrečeno samopromocijo.
Vendar, kot smo že govorili, lahko Linkedin pri prodaji B2B izkoristimo na najmanj štiri načine.
Tokrat pa opisujemo tri dodatne možnosti, ki jih večina ne pozna, ali vsaj ne uporablja.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
PRO Test: 15 kriterijev za preverjanje prodajne učinkovitosti osebnega Linkedin profila
Večina poslovnih stikov in odnosov se na Linkedinu niti ne začne zaradi našega osebnega profila.

Orodja
10 pogostih napak, zaradi katerih nam Linkedin ne pomaga pri uspešnosti prodaje
Linkedin nam lahko pomaga pri prodaji, če ga uporabljamo načrtno in pravilno.