Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Trije glavni razlogi, zaradi katerih se poslovni kupci NE odločijo za nakupe

Ali se vam dogaja, da se poslovni kupci dokaj resno zanimajo za izdelke, storitve in rešitve, vendar se na koncu ne odločijo za nakupe, niti pri drugih ponudnikih? 

Na to sem postal pozoren v enem od podjetij, kjer sem bil zaposlen in smo imeli precej takšnih primerov. 

Podobno kot večina odnosov pri prodaji B2B ima tudi to svojo logično razlago, ki jo je koristno poznati in upoštevati v praksi. 

Če vas zanimajo trije glavni razlogi, zaradi katerih se poslovni kupci ne odločijo za nakupe in kako si pri tem lahko pomagamo, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Prodaja
Kako ugotovimo, kdo odloča o nakupih in izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...