Vodenje
| Jure Habbe
Trije načini, kako dobavitelje in izvajalce spremenimo v svoje poslovne kupce
Kot vemo, najlažje prodajamo v podjetjih in organizacijah, kjer nas poznajo in nam zaupajo.
In takšna podjetja so tudi naši dobavitelji izdelkov ter izvajalci storitev in rešitev.
Ponekod se tega dobro zavedajo in izkoriščajo, v večini podjetij pa imamo še kar nekaj rezerv.
Zato v članku opisujemo tri načine, kako lahko dobavitelje in izvajalce spremenimo v svoje kupce ter zanimivo izkušnjo, kako je dobavitelj postal ključni kupec podjetja, v katerem sem bil zaposlen.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
6 skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo najlažje in zakaj
Prodaja B2B je lažja, hitrejša in manj stresna, če premišljeno izbiramo svoje ciljne kupce.

Prodaja
Trije osnovni načini za povečanje prodaje na vseh področjih in kako delujejo
Ko razmišljamo o povečanju prodaje, se je včasih dobro spomniti na matematične osnove.