Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Trije najboljši načini, kako z oglaševanjem pridobimo kupce pri prodaji B2B doma in v tujini

Ali se ukvarjate z oglaševanjem svojih izdelkov, storitev in rešitev, vendar s tem ne pridobivate novih stikov, prodajnih priložnosti in kupcev? 

Gre za dokaj pogosto težavo, zaradi katere se brez posebnih koristi vsako leto porabi precej denarja. 

Glavna razloga sta nerazumevanje marketinga pri prodaji B2B in nepoznavanje pristopov za prodajno učinkovito oglaševanje.  

Zato v članku govorimo o treh najboljših načinih, kako lahko z oglaševanjem pridobimo nove prodajne stike pri prodaji poslovnim kupcem doma in v tujini.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Pet ključnih ciljev marketinga pri prodaji B2B in kako jih dosežemo
Trženje
Pet ključnih ciljev marketinga pri prodaji B2B in kako jih dosežemo
Ključna naloga marketinga pri poslovnih kupcih je ustvarjenje pogojev za uspešno prodajo B2B.
Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?
Trženje
Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo B2B?
Pri prodaji B2B poznamo desetine marketinških pristopov, ki jih delimo na aktivne in pasivne.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...