Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Trije razlogi, zakaj je terenska komerciala danes manj učinkovita kot je bila včasih

Ali pri prodaji B2B uporabljate terensko komercialo in opažate, da je težja in manj učinkovita kot je bila v preteklosti? 

Razlogov je več, od koronavirusa, do spremembe nakupovalnih navad poslovnih kupcev nasploh. 

Za uspešno prodajo moramo ustrezno prilagoditi svoje pristope in veščine, pogoj za to pa je razumevanje, kaj se je dejansko zgodilo.  

Zato v članku tokrat govorimo o treh ključnih razlogih, zaradi katerih je terenska komerciala danes manj učinkovita kot je bila včasih in kako si pri tem lahko pomagamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Trženje
Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Glavni razlog je sprememba, katere informacije in kako si danes zapomnimo.
Nikoli ne prodajajmo samo zato, da bi prodali
Prodaja
Nikoli ne prodajajmo samo zato, da bi prodali
Za uspešno prodajo B2B moramo pogosto samo malo spremeniti svoje razmišljanje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...