Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?

Zaradi koronavirusa in njegovih posledic so si nekateri tudi oddahnili. Če ne na glas, pa vsaj v mislih, čeprav se tega morda niti ne zavedajo.

Pri čemer ne govorimo o farmacevtski industriji in vseh ostalih, ki služijo na račun zastračujoče bolezni.

Vendar pojdimo po vrsti.

Zaradi poslovnega interesa in iz radovednosti večkrat pregledujem bilance in letna poročila podjetij. Posebej tistih, kjer se osebno poznamo. In kadar opazim občutno povečanje prodaje, pokličem vodilne in jih vprašam, kako jim je to uspelo, saj se vedno rad naučim kaj novega. 

Odgovor me je sprva presenetil, vendar se nanj hitro navadimo. 

Da v podjetju niso ničesar spremenili in ne počnejo nič posebnega, prodaja pa kar raste, ne da bi vedeli, zakaj se to dogaja. 

Čeprav je na bančnem računu in v bilancah takšno stanje dobro, je v resnici slabo.  

Kajti znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava.  

In če v prodaji ne vemo, kako na področju naše dejavnosti zares deluje in kaj nam prinaša rezultate, se težko in počasi odzovemo na stanje, v kakršnem se trenutno nahaja svetovno gospodarstvo. 

Zakaj je torej kriza, ki jo je povzročil koronavirus, priložnost za sposobne? 

Ker se bodo hitro odzvali na spremenjene razmere, prilagodili svoje trženjske in prodajne načrte ter poskrbeli, da kriza ne bo občutno vplivala na njihovo poslovanje. 

Razmišljali bodo, kje lahko najdejo rezerve pri prihodkih in stroških ter izboljšajo svoje poslovanje nasploh. 

Prav tako ne bodo jamrali in se pritoževali, temveč bodo razmere sprejeli kot izziv in jih čim bolj uspešno premostili. 

Po takšnem pristopu in rezultatih prepoznamo sposobne.  

In zakaj je kriza rešitev za tiste druge? 

Najprej se zastavlja vprašanje, kdo so tisti drugi. 

Gre za vse v podjetjih, v prodaji in na ostalih področjih, ki so kljub svojim povprečnim, ali celo podpovprečnim sposobnostim veselo jadrali na valovih ugodnih gospodarskih razmer.

Kajti vsake pravljice je enkrat konec, zato je zanje virus kot naročen. 

Odlična priložnost, da pod preprogo globalne krize pometejo leta zamujenih priložnosti, zagrešenih odločitev, napačnega kadrovanja, pasivnosti ter zanemarjanja osebnega in poslovnega razvoja nasploh. 

Saj je krivec za vse, kar ne bo doseženo in kar bo šlo narobe, znan že vnaprej. 

Prepoznali jih bomo po ravno nasprotnem vedenju in ravnanju od sposobnih. 

Na prvem mestu po jamranju in stokanju, kako se ne da nič narediti in kako so za vse njihove težave krivi drugi. 

Po tem preprostem kriteriju boste v naslednjih tednih in mesecih z lahkoto ocenili svoje sodelavce in poslovne partnerje ter med njimi prepoznali sposobne in tiste druge.

Če imate v zvezi z obravnavano temo vprašanje, želite izraziti svoje mnenje ali potrebujete pomoč, nam po želji sporočite.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Kadri in izobraževanje
Ali pri vodenju prodaje potrebujete osebnega svetovalca in zakaj ni s tem nič narobe?
Poslovno okolje, kupci in zaposleni se spreminjajo hitreje, kot jim vodilni v prodaji včasih uspemo slediti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...