Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci?

V številnih podjetjih so zadovoljni zaradi obilice naročil in so prepričani, da so prodajno uspešni.

Vendar to ne drži, če 90 odstotkov in več prihodkov ustvarimo s svojimi obstoječimi kupci.

Kajti v takšnem primeru lahko že izguba enega, ali nekaj ključnih kupcev zaradi razlogov, na katere morda niti nimamo vpliva, povzroči resne težave.

Če vas torej zanima, zakaj so merilo uspešnosti prodaje B2B prihodki, ki jih ustvarimo z novimi kupci in kako to dosežemo, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Orodja
Tri najbolj učinkovita orodja za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B
Navezovanje stikov z novimi ciljnimi kupci ni znanost, če poznamo nekaj pravih pristopov.
Kako pogosto prodajno komunicirate z obstoječimi in novimi poslovnimi kupci?
Trženje
Kako pogosto prodajno komunicirate z obstoječimi in novimi poslovnimi kupci?
Zaradi napačnih prepričanj o sebi in kupcih večina ponudnikov komunicira premalo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...