Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Zakaj je novičnik preizkušeno učinkovit marketinški pristop pri prodaji B2B?

Ali imate svoj novičnik (ang. Newsletter), s katerim pri obstoječih in novih kupcih razvijate potrebe po vaših izdelkih, storitvah in rešitvah? 

V nasprotnem primeru namreč zamujate odlično možnost za povečanje uspešnosti prodaje. 

Čeprav je novičnik eden od najbolj učinkovitih marketinških pristopov pri prodaji poslovnim kupcem, ga uporabljajo v dokaj redkih podjetjih.  

Zato v članku govorimo, kaj je in kaj ni novičnik, zakaj je pri prodaji B2B pomemben in kako ga vključimo v svoje marketinške aktivnosti.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Kadri in izobraževanje
Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši in zakaj?
Prvi korak za uspešno trženje pri prodaji poslovnim kupcem je razumevanje, kako prodaja B2B sploh deluje.
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...