Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj je prodaja B2B danes težja kot je bila v preteklosti in kako si lahko pomagamo?
Ali morda tudi sami občutite, da je prodaja poslovnim kupcem danes zahtevnejša kot je bila na primer še pred petnajstimi leti?
Da so kupci težje dostopni, manj prijazni, da si za odnose s ponudniki vzamejo manj časa in podobno?
Pri čemer so posledice Covid-19 samo eden od dejavnikov, ki je prodajne dejavnosti pri večini le dodatno otežil.
Zakaj je torej prodaja B2B danes za marsikoga težja kot je bila prej in kako si pri tem lahko pomagamo?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.

Trženje
Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Glavni razlog je sprememba, katere informacije in kako si danes zapomnimo.