Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj je uspešna prodaja B2B enačba s tremi neznankami in kako jo rešimo?

Ali se vam dogaja, da gre pri prodaji poslovnim kupcem vse narobe in se nič ne odvija ali zgodi, kot ste si zamislili? Razlog je dokaj preprost.  

Če se ukvarjamo z informatiko ali s proizvodnjo, računalnikom ali strojem določimo, kaj naj naredijo in dobimo pričakovani rezultat.  

Vendar prodaja ne deluje na takšen način.  

Zato tokrat v članku govorimo o treh ključnih dejavnikih za uspešnost prodaje B2B in kako jih upravljamo, da dosežemo čim boljše prodajne rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj pomeni formula uspeha Cx + Ex in zakaj je pomembna?
Vodenje
Kaj pomeni formula uspeha Cx + Ex in zakaj je pomembna?
Dva ključna dejavnika, ki sta pomembna za uspešnost vsakega podjetja in organizacije.
Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Kadri in izobraževanje
Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Če posamezniki ali ekipa ne dosegajo predvidenih prodajnih rezultatov, se spomnite na Lego kocke.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...