Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj je uspešna prodaja B2B enačba s tremi neznankami in kako jo rešimo?
Ali se vam dogaja, da gre pri prodaji poslovnim kupcem vse narobe in se nič ne odvija ali zgodi, kot ste si zamislili? Razlog je dokaj preprost.
Če se ukvarjamo z informatiko ali s proizvodnjo, računalnikom ali strojem določimo, kaj naj naredijo in dobimo pričakovani rezultat.
Vendar prodaja ne deluje na takšen način.
Zato tokrat v članku govorimo o treh ključnih dejavnikih za uspešnost prodaje B2B in kako jih upravljamo, da dosežemo čim boljše prodajne rezultate.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Kaj pomeni formula uspeha Cx + Ex in zakaj je pomembna?
Dva ključna dejavnika, ki sta pomembna za uspešnost vsakega podjetja in organizacije.

Kadri in izobraževanje
Kaj se lahko o vodenju prodaje B2B naučimo od LEGO kock?
Če posamezniki ali ekipa ne dosegajo predvidenih prodajnih rezultatov, se spomnite na Lego kocke.