Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj kupci pri nas kupijo prvič, zadnjič in nikoli več ter kako to preprečimo?

Ali morda opažate, da vas kupci po prvem nakupu pogosto zapustijo in morate ves čas iskati nove? 

To je pri številnih dejavnostih lahko precejšnja ali celo usodna težava, saj s pridobivanjem in izvedbo naročil ter ustvarjanjem prihodkov z novimi kupci običajno težko pokrivamo stroške poslovanja. 

Razlog za prvi in hkrati zadnji nakup je sicer preprost, vendar vedno ni enostavno rešljiv. 

Zato v članku razlagamo, zakaj nas kupci že po prvem nakupu zapustijo in kako si lahko pomagamo, da ohranimo njihovo zvestobo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Prodaja
Zakaj nas stalni poslovni kupci v resnici zapustijo in kako to preprečimo?
Kupci nas ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti, previsokih cen, ali ker imajo drugi ponudniki boljše osebne povezave.
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...