Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj morajo pričakovanja kupcev izpolniti vsi zaposleni, ki z njimi sodelujejo?
Za uspešno poslovanje v večini podjetij ni dovolj le dobro usposobljena in učinkovita prodaja.
Ta je zgolj del sodelovanja s kupci, saj je še pomembnejša izvedba njihovih naročil.
Verjamem, da se s tem morda kdo ne strinja, ali nima dovolj izkušenj, da bi razumel.
Zato v članku tokrat razlagamo, zakaj morajo za dolgoročno poslovno uspešnost pričakovanja poslovnih kupcev izpolniti vsi zaposleni, ki z njimi sodelujejo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?
V večini podjetij prodaja ni odvisna samo od prodajnega področja, temveč od vseh zaposlenih, ki so v stikih s kupci, ali sodelujejo pri izvedbi njihovih naročil.
Kadri in izobraževanje
Ali in kako sta povezana zadovoljstvo zaposlenih in uspešnost prodaje?
Skrb za zavzetost zaposlenih pri odnosih s kupci je lažja od stalnega iskanja novih kupcev.